Časté otázky
Vaše objednávky standardně odesíláme druhý pracovní den po objednání a zaplacení objednávky. Dopravci potřebují na doručení zpravidla 1 – 2 pracovní dny.
Pokud si objednáváte zboží s vlastním motivem, nebo se změnou textu či obrázku, ještě je před výrobou nutné odsouhlasit korekturu, kterou Vám zašleme na e-mail uvedený v objednávce. Korektury odesíláme zpravidla v den připsání platby za objednávku na náš účet.
O připsání částky na náš účet Vás informujeme automatickým e-mailem.
Objednávky zasíláme na výdejní místa přes ověřené dopravce - Zásilkovna, Balíkovna, DPD a PPL.
Více o způsobech dopravy a jednotlivých cenách se dozvíte ZDE.
Ano, do hodnoty objednávky nad 1500 Kč jsou všechny dopravy zdarma.
Bohužel pro špatné zkušenosti s nepřebíráním zásilek na dobírku tuto možnost platby nenabízíme. Všechno zboží vyrábíme až po Vaší objednávce a při velkém množství různých kombinací barev a velikostí je malá možnost, že se nevyzvednuté zboží znovu prodá. Pokud preferujete platbu dobírkou z důvody strachu či nedůvěry v e-shop, přečtěte si co o nás píší zákazníci v recenzích. Děkujeme za pochopení.
Nejjednodušší způsob je napsat poznámku přímo k produktu ještě před vložením do košíku. Stejně tak postupujte při nahrávání příloh.
Pokud chcete dodatečně zaslat ještě jiný obrázek, pošlete jej e-mailem jako odpověď na potvrzení objednávky.
Ideálně mám napište e-mail jako odpověď na potvrzení objednávky, ve kterém popíšete, jakou změnu chcete provést.
Při složitějších změnách nám klidně zavolejte.
Jedná se o zboží s naším motivem a bez úprav? Pak se nic se neděje, zboží mám zašlete zpět se žádostí o výměnu. Nezapomeňte připojit poznámku s číslem objednávky a požadovanou novou velikostí. Jakmile nám dojde zboží zpět, vyrobíme nové a balíček Vám zdarma zašleme na dodací adresu uvedenou v původní objednávce. Vrácené zboží musí být samozřejmě v původním stavu, čisté, nenošené či prané. Zboží s Vaším motivem či s jakýmikoliv úpravami bohužel vyměnit nelze. Proto si vždy překontrolujte velikostní tabulku, která je připojena u každého produktu na konci stránky.
Ne, nemusíte mít obavy. Při tisku používáme velmi kvalitní barvy, které vydrží řadu praní bez úhony.
Doporučujeme ruční praní při 30o C na ruby, ždímání při nízkých otáčkách, nepoužívat bělidla a aviváž, nesušit v sušičce a žehlit z rubové stany.
Plecháčky:
Pro zachování dlouhé trvanlivosti vytištěného motivu myjte ideálně v ruce. Plecháčky jsou primárně hrnky, tudíž neslouží k ohřívání pokrmů či tekutin. Při vysokém tepelném zatížení (varná deska, plynový sporák a podobně) může dojít k znehodnocení potisku. Nepoužívejte v mikrovlnné troubě! Po použití vypláchněte, nenechávejte nápoje v hrncích zbytečně dlouho. Každá látka, i smalt, je více-méně porézní materiál, proto může, při dlouhodobějším ponechání tekutin s barvivy (přírodními či umělými) - např. káva, čaj, víno a pod. - v hrnku k jeho vnitřnímu zabarvení. Takovéto zabarvení není považováno za vadu a není možné jej reklamovat.
Keramické hrnky:
Pro zachování dlouhé trvanlivosti vytištěného motivu myjte ideálně v ruce, nepoužívejte v mikrovlnné troubě. Při vysokém tepelném zatížení (varná deska, plynový sporák a podobně) může dojít k znehodnocení potisku. Po použití vypláchněte, nenechávejte nápoje v hrncích zbytečně dlouho. Každá látka, i glazovaná keramika, je více-méně porézní materiál, proto může, při dlouhodobějším ponechání tekutin s barvivy (přírodními či umělými) - např. káva, čaj, víno a pod. - v hrnku k jeho vnitřnímu zabarvení. Takovéto zabarvení není považováno za vadu a není možné jej reklamovat.
Registrace na našich stránkách není samozřejmě povinná, ale registrací získáte výhody. Například informace o akcích a slevách.
Poškozená zboží ihned po rozbalení nafoťte a fotografie nám zašlete jako odpověď na e-mail s potvrzením Vaší objednávky. Spojíme se s Vámi a domluvíme se na dalším postupu podle druhu poškození.